سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / تصویری / رویایی ترین جزیره جهان
i-photographed-lake-bled-on-a-fairytale-winter-morning-7__880-563x353

رویایی ترین جزیره جهان

بلد شهریست در شمال غربی اسلونی که در کنار دریاچه معروف بلد قرار دارد. این منطقه یکی از جاذبه های مشهور و دیدنی اسلونی می باشد که بیشتر بخاطر دریاچه یخی و آبهای خنک آن توریست های زیادی را به خود جذب می کند اما علاوه بر آن مناظر زیبای این منطقه نیز علاقه مندان به طبیعت را به این شهر می کشاند. در بین مردم اسلونی یکی دیگر از شهرت های این شهر کیک های وانیلی و خامه ای آن است.

در میان این آبهای یخی یک جزیره بسیار کوچک نیز قرار دارد که یکی از دیدنی های این شهر را در خود جای داده است، کلیسای زیارتی مریم که پیش تر مردم معتقد بودند به صدا در آوردن زنگ این کلیسا برایشان خوش شانسی به ارمغان می آورد. این جزیره ۹۹ پله دارد که برای رسیدن به کلیسا باید از این پلکان گذشت.

یکی دیگر از دیدنی های این شهر قلعه تاریخی بلد است که در سطح بالایی نسبت به شهر و رو به دریاچه بلد قرار گرفته است.

 

 

 

 

بلد شهریست در شمال غربی اسلونی که در کنار دریاچه معروف بلد قرار دارد. این منطقه یکی از جاذبه های مشهور و دیدنی اسلونی می باشد که بیشتر بخاطر دریاچه یخی و آبهای خنک آن توریست های زیادی را به خود جذب می کند اما علاوه بر آن مناظر زیبای این منطقه نیز علاقه مندان به طبیعت را به این شهر می کشاند. در بین مردم اسلونی یکی دیگر از شهرت های این شهر کیک های وانیلی و خامه ای آن است. در میان این آبهای یخی یک جزیره بسیار کوچک نیز قرار دارد که یکی از دیدنی های این…

امتیاز شما به این موضوع

User Rating: Be the first one !

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *