جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گردشگری ایران / عهد نامه همکاری شهرهای تاریخی بم و اصفهان اجرا میشود
9a3edddc-109d-4f0d-9400-e15010a2b464

عهد نامه همکاری شهرهای تاریخی بم و اصفهان اجرا میشود

شهردار بم گفت: عهدنامه همکاری شهرهای تاریخی بم و اصفهان اجرا می‌شود.

علیرضا ریاضی با اشاره به این مطلب که تاییدیه اجرایی شدن عهدنامه همکاری شهرهای تاریخی بم و اصفهان به تازگی از شورای شهر بم گرفته شده است، افزود:

مقوله های مختلفی از جمله توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر در اساس عهدنامه همکاری شهرهای بم و اصفهان با همکاری شهرداری های این دو شهر مورد توجه است.

وی با بیان اینکه مسائل متعددی در عهدنامه همکاری شهرهای بم و اصفهان قید شده است اظهار کرد:

این عهدنامه شامل ۱۰ آیتم است و توسعه گردشگری و اقتصادی از جمله آیتم های عهدنامه همکاری شهرهای بم و اصفهان است. هر فاز این عهدنامه در بحث کلان مقوله‌های متعددی را در دراز مدت پوشش میدهد.

ریاضی با بیان اینکه هم اکنون در آغاز این طرح قرار داریم گفت:

مدت زمان اجرای این عهدنامه نامحدود است و در این زمینه نمایندگانی از شهرداری‌های بم و اصفهان نیز برای اجرایی شدن همه مراحل معرفی شده اند.

شهردار بم با گفتن این مطلب که شهربم به ثبت جهانی رسیده و آثار بسیار زیادی نیز در شهر اصفهان ثبت جهانی شده اند، بیان کرد که این عامل مشترک، زمینه همکاری بیشتری را برای این دو شهر ایجاد کرده است.

وی ادامه داد:

موفقیت گردشگری شهرهای بم و اصفهان با بافت شهری و قدمت تاریخی این دو شهر از جمله عوامل متعدد برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری است و ما وظیفه داریم این عهدنامه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حدود دو ماه قبل و در حاشیه همایش و نمایشگاه برند کشور در اصفهان موضوع انعقاد عهدنامه همکاری بم و اصفهان مطرح شد که اخیرا این عهدنامه عملی شده است.

شهرستان بم ۶۴ اثر تاریخی دارد که ارگ قدیم مهمترین این آثار است. بم تنها شهر کشور است که منظر فرهنگی آن ثبت جهانی شده است.

شهردار بم گفت: عهدنامه همکاری شهرهای تاریخی بم و اصفهان اجرا می‌شود. علیرضا ریاضی با اشاره به این مطلب که تاییدیه اجرایی شدن عهدنامه همکاری شهرهای تاریخی بم و اصفهان به تازگی از شورای شهر بم گرفته شده است، افزود: مقوله های مختلفی از جمله توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر در اساس عهدنامه همکاری شهرهای بم و اصفهان با همکاری شهرداری های این دو شهر مورد توجه است. وی با بیان اینکه مسائل متعددی در عهدنامه همکاری شهرهای بم و اصفهان قید شده است اظهار کرد: این عهدنامه شامل ۱۰ آیتم است و توسعه گردشگری و اقتصادی از جمله آیتم های عهدنامه همکاری…

امتیاز شما به این نوشته

User Rating: Be the first one !

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *