جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار گردشگری / تفاهم نامۀ همکاری گردشگری ایران و فرانسه
81934638-70469452

تفاهم نامۀ همکاری گردشگری ایران و فرانسه

سند همکاری های گردشگری ایران و فرانسه امضاء می شود
به گزارش ایران زیبا همزمان با سفر رییس جمهوری، تفاهم نامۀ سند همکاری های گردشگری بین ایران و فرانسه امضاء می شود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امضای دو سند همکاری در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی از جمله برنامه های مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به کشور فرانسه خواهد بود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در سفر رئیس جمهوری به کشور فرانسه وی را همراهی خواهد کرد و سند یادداشت همکاری های گردشگری بین ایران و فرانسه و همچنین سند همکاری های بین موزه ای دو کشور را به امضاء می رساند.
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران با دعوت رسمی مقامات بلندپایه ایتالیا وفرانسه لحظاتی پیش در صدر هیاتی بلندپایه عازم رم شد.
روحانی چهارشنبه ۷ بهمن ماه و پس از اتمام برنامه ها در ایتالیا، رم را به مقصد پاریس ترک می کند.
رییس جمهوری در سفر خود به پاریس و پس از استقبال رسمی از سوی رییس جمهور فرانسه، با وی دیدار و گفت و گو خواهد کرد و هیاتهای عالیرتبه دو کشور نیز مذاکرات مشترک خواهند داشت.
ملاقاتهای دوجانبه و چندجانبه، نشست و مصاحبه با سردبیران ارشد رسانه های اروپایی، ایتالیایی و فرانسوی، دیدار با نخبگان و اندیشمندان، نشست مشترک با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران از سایر برنامه های پیش بینی شده برای رییس جمهوری در این سفر ۴ روزه است.
دکتر روحانی پنجشنبه ۸ بهمن به کشور باز می گردد.

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *