شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار گردشگری / اختصاص پنج فروند بالگرد به صنعت گردشگری هوایی
Hubschrauber Start vor blauem Himmel

اختصاص پنج فروند بالگرد به صنعت گردشگری هوایی

به گزارش ایران زیبا به نقل از مهرنیوز طبق تفاهم‌نامه‌ای بین دو شرکت گردشگری و خدمات پروازی ۵ فروند بالگرد به صنعت گردشگری کشور برای انجام سفرهای هوایی اختصاص می‌یابد.

حسن یوسف، معاون عملیات شرکت خدمات پروازی یکی از این شرکت‌ها گفت:

یک تفاهم‌نامه بین این شرکت و یکی از موسسات گردشگری و آموزشی بسته شده است که براساس آن از اول اسفند ماه ۵ فروند بالگرد برای حوزه گردشگری اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت از ده سال پیش در حوزه پروازهای شخصی و غیرنظامی و در حیطه دریایی و خشکی خدمات پروازی می‌دهد، افزود:

پروازهای ما عمدتا اورژانس،VIP و پرواز روی سکوهای نفتی بوده است و توانسته‌ایم با استفاده از بالگردهای غربی و شرقی این کار را انجام دهیم. ثمره آن هم ۱۵۰۰ ساعت پرواز بدون سانحه بوده است.

این خلبان با اعلام اینکه خدمات پروازی برای حوزه شمال کشور و کویر انجام می شود ادامه داد:

در نشستی که با این موسسه گردشگری داشتیم به این نتیجه رسیدیم که حوزه گردشگری ما در زمینه بال‌گردی بسیار ضعیف است و ما گردشگرانی داریم که برای رسیدن شان به مقصد، زمان و مسیر بسیار مهم است بنابراین می خواهند که از بالگرد استفاده کنند.

وی افزود:

در این تفاهم‌نامه تعهد دادیم که همه خدمات بالگردی برای توریست‌ها را در کشور برای اولین‌ بار انجام دهیم این کار از اول اسفند ماه به مدت یک سال انجام می‌شود و ۵ فروند بالگرد برای جابه جایی نفرات، هل اسکی، تیم چتربازی در ارتفاعات، پروازهای نمایشی در سطح خشکی و دریا اختصاص می‌یابد.

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *