شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گردشگری ایران / تهرانگردی نوروز با حضور هنرمندان
80e5f8ce-3ff5-4655-9f7d-0438f0fe33ff

تهرانگردی نوروز با حضور هنرمندان

مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت: نخستین برنامه تهرانگردی ویژه نوروز ۹۵ همزمان با افتتاح نمایشگاه « تهران ، کهن شهر من» در روز ۲۴ اسفندماه برای هنرمندان پایتخت برگزار می‌شود.

«رجبعلی خسروآبادی» با بیان اینکه هنر زبان مشترک بین کشورها است، بیان کرد:

ما باید با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد هنر در راستای معرفی و شناساندن فرهنگ و تاریخ ایران به جهان گام برداریم و با سرمایه‌گذاری درست در بخش هنر، جهانیان را با آثار ارزشمند فرهنگی تهران آشنا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان می‌توانند برای خلق آثار هنری خود از آثار موزه‌ای یا ابنیه تاریخی ایده بگیرند، گفت:

برگزاری تورهای تهرانگردی خاص هنرمندان موجب افزایش حساسیت‌ها و توجه بیش از پیش جامعه هنری به این مقوله خواهد شد.

خسروآبادی هنر را وسیله‌ای در راه تعالی جامعه برشمرد و افزود:

بی شک توصیه یک هنرمند به عموم شهروندان در خصوص حفظ آثار تاریخی به ویژه در ایام سفرهای نوروزی و یا بازدید از یک مکان یا رویداد فرهنگی جریان شگفتی را در جامعه ایجاد کند.

خسروآبادی هنرمندان را تاثیرگذارترین قشر فرهنگی جامعه دانست که همواره نقش بسزایی در حفظ فرهنگ و تاریخ این سرزمین ایفا کرده اند.

تور تهرانگردی هنرمندان پایتخت با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران ، شهرداری ناحیه یک منطقه ۶ و موزه ملی ایران در روز ۲۴ اسفندماه از مقابل پارک هنرمندان در خیابان ایرانشهر برگزار خواهد شد و هنرمندان می توانند برای ثبت نام با شماره ۸۸۸۹۶۳۴۵ الی ۷ اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه یک تماس حاصل نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت: نخستین برنامه تهرانگردی ویژه نوروز ۹۵ همزمان با افتتاح نمایشگاه « تهران ، کهن شهر من» در روز ۲۴ اسفندماه برای هنرمندان پایتخت برگزار می‌شود. «رجبعلی خسروآبادی» با بیان اینکه هنر زبان مشترک بین کشورها است، بیان کرد: ما باید با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد هنر در راستای معرفی و شناساندن فرهنگ و تاریخ ایران به جهان گام برداریم و با سرمایه‌گذاری درست در بخش هنر، جهانیان را با آثار ارزشمند فرهنگی تهران آشنا کنیم. وی با تأکید بر اینکه هنرمندان می‌توانند برای خلق آثار هنری خود از آثار موزه‌ای یا ابنیه…

امتیاز شما به این نوشته

User Rating: Be the first one !

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *