شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار گردشگری / کاخ گلستان میزبان هنر بانوان ایرانی
2a5a0915-c847-432f-8cbd-50c37e7d345c

کاخ گلستان میزبان هنر بانوان ایرانی

کاخ جهانی گلستان همزمان با جشن‌هایی که به مناسبت دهه فجر در پایتخت برگزار شده، میزبان نگارگری‌ها و هنرهای سنتی گروهی از بانوان هنرمند ایرانی شده است.

عمارت چادرخانه‌ی گلستان از ۱۳ تا ۲۲ بهمن‌ماه، محل برپایی نمایشگاه نگارگری “نگارینه” است. نمایشگاهی که آثار گروهی ژیلا شیری، آسیه بختیاری، سهیلا زمانی، نگار رامین، مریم طهماسبی، سهیلا منیری، زهرا اسدی و مرجان گندمی را به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۴:۳۰ امروز، سه شنبه (۱۳ بهمن‌ماه) در عمارت چادرخانه گلستان افتتاح شد.

در بخش دیگری از کاخ گلستان، نمایشگاهی از آثار نگارگری (تذهیب) و هنرهای سنتی فاطمه صفوی از روز گذشته ۱۲ بهمن‌ماه برپا شده است. این نمایشگاه با عنوان “سمفونی درون” تا ۱۶ بهمن‌ماه همچنان قابل بازدید است.

کاخ گلستان که در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده، در میدان پانزده خرداد روبروی مسجد تاریخی ارگ تهران واقع شده است.

کاخ جهانی گلستان همزمان با جشن‌هایی که به مناسبت دهه فجر در پایتخت برگزار شده، میزبان نگارگری‌ها و هنرهای سنتی گروهی از بانوان هنرمند ایرانی شده است. عمارت چادرخانه‌ی گلستان از ۱۳ تا ۲۲ بهمن‌ماه، محل برپایی نمایشگاه نگارگری "نگارینه" است. نمایشگاهی که آثار گروهی ژیلا شیری، آسیه بختیاری، سهیلا زمانی، نگار رامین، مریم طهماسبی، سهیلا منیری، زهرا اسدی و مرجان گندمی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه از ساعت ۱۴:۳۰ امروز، سه شنبه (۱۳ بهمن‌ماه) در عمارت چادرخانه گلستان افتتاح شد. در بخش دیگری از کاخ گلستان، نمایشگاهی از آثار نگارگری (تذهیب) و هنرهای سنتی فاطمه صفوی از روز…

امتیاز شما به این نوشته

User Rating: Be the first one !

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *