جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار گردشگری / برخورد قانونی با سه گروه غیرمجاز گردشگری
348590_1okynArF

برخورد قانونی با سه گروه غیرمجاز گردشگری

به گزارش ایران زیبا معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برخورد با سه گروه غیرمجاز که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ غیرمجاز تورهای گردشگری و گیلان‌گردی می‌کردند، خبر داد.

به نقل از ایسنا  حمیدرضا آذرپور  گفت: در راستای برخورد با متخلفین حوزه گردشگری و رفع چالش‌های احتمالی در این حوزه توسط برخی افراد سودجو، شناسایی تورهای فاقد مجوز و جلوگیری از ادامه‌ فعالیت مجریان این تورها در دستور کار کارشناسان گردشگری قرار گرفت تا با اقدامات به موقع، از وارد آمدن خسارات جانی و مالی به گردشگران و تضییع حقوق آنان ممانعت به عمل آید.

وی با بیان این که گشت‌های نظارتی و تیم های کارشناسی برای بررسی کیفیت خدمات تورها و آژانس‌های گردشگری به صورت مستمر فعالیت می کنند، به تخلف یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری که اقدام به فروش غیرقانونی مجوز برگزاری تور به راهنمایان می کرد، اشاره کرد و افزود: با این واحد متخلف نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

آذرپور از تمامی شهروندان گیلانی خواست تا به منظور دریافت خدمات مطلوب گردشگری و انجام تورهای داخلی و خارجی، به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز دارای پروانه بهره‌برداری از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان که اسامی آنها در درگاه الکترونیکی این اداره به آدرس http://www.gilanchto.ir/ موجود است، مراجعه کنند.

درباره ی مدیر ایران زیبا

ایرانگردی و عکاسی از علاقه مندی های من است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی (جهت جلوگیری از ربات ها) *